B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

precis som Buddah, fast upp och ner.

Kategori: Allmänna ting

Godkväll foxs!

Imorgon blir det att promenera från Kåseberga till Ystad, jag såg fram emot det men nu är jag osäker. Det känns som att jag fått nog på jävligt mycket, somligas attitydproblem och andra problem. Jag pallar inte, måste börja säga ifrån.. göra den skillnaden ingen annan vågar ta tag i. Men hur fan ska man våga, när det känns som att varje grej man gör är ett bakslag och man får minus för sina egentliga pluspoäng.  

Hur som helst får man ta det som det kommer, får lite pirr i magen av tanken.. Nästa år tar jag stundenten, den stora dagen, gå med i a-kassan.. Ja gud vet vad, tror jag ska rösta på vänsterpartiet eller mig själv. Svårt beslut!

Jag har inga drömmar och jag vet inte vad jag ska bli när jag blir stor? Måste jag veta det, måste jag överhuvudtaget behöva tänka på det? Ja, tyvärr.. Jag säger som såhär, jag går dit näsan pekar och får ett lyckligt liv för jag vet att vid vägskälet kommer jag gå åt rätt håll!

filosofen nr.1
OVER'N'OUT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: