B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

♥ niklas säger sitt..

Kategori: Allmänna ting

- jag tycker att hon inte alls är norm, hon är speciell på ett jävligt bra sätt, unik som få och jag vill att hon aldrig ska ändra på det! och tråkig?! är hon galen som tror det ? jag tycker hon är den roligaste som finns, hon kan vara lite kinkig ibland men det kan hennes pojkvän också vara! men när hon är på sitt sådär normala och sköna humör så vill jag inte att hon ska göra något annat än bara vara med mig och va typ, hon kommer alltid på roliga saker att göra även om hennes pojkvän inte visar det så tycker han det och han uppskattar det. Han är lite lat och han försöker ändra på det. Och hennes skor?! JA dem är sjukt fina! lite småsexiga!


mitt svar : omg jag älskar dig. ♥
Godnatt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: