B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

blåsigt värre

Kategori: Allmänna ting

Hejsanhallå.

Nu har jag städat lite, grillat lite och ska ska snart städa lite till. I brist på annat! Det är väl kanske skönt att vara ensam ibland också, fast jag tror inte att jag tycker det är så skönt.. Intalar mig själv.

Maggan håller mig sällskap hela kvällen tack och lov! Tyvärr är jag inte alls på blogg humör, och tycker förövrigt att min bloggdesign bör bytas synd att jag inte är king nog att fixa den själv, lite mer tjat på Mirja... (a) Hah, måste ju se proffsigt ut.

På tisdag blir det att servera på stundensupén, som jag tror kan bli riktigt roligt. 500 personer ska severas, något att skryta om kan jag tycka!

Idag gjorde jag färdigt årkurs två, känns lite tokigt att det bara är ett år kvar nu med det känns ändå bra!

Imorgon blir det konfirmation och resturangbesök!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: