B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

så mycket jag vunnit och förlorat

Kategori: Allmänna ting

En annans förlust en annans vinst, en annans vinst den andras förlust. Man förlorar många människor i livet, jag har svårt att acceptera detta, det är svårt att inte sakna personerna och känna en viss tomhet. Det finns stunder man inte tänker på det, men sen kommer de stunderna när man inser att man faktiskt förlorat en person som betytt och man älskat med hela sitt hjärta. Att förlora en vän, släkting en som står en nära över huvudtaget. Det är okej att gråta och vara ledsen över det, bara man är säker på att man gjort rätt. Ibland kan jag känna att jag inte gjort rätt med vissa val här i livet, men misstag gör vi alla. Det jag måste börja göra är, acceptera!


Nu blev det värsta bibeln ovanför men det gör inget, igår beställde jag mina glasögon så inom två veckors tid har jag snygga brills! Det går jättebra på parktikplatsen och det börjar kännas lite mer hemma, dock kräver jag mer fysiskt arbete så tur att jag är spring'flickan' (:
Nu blir det att fixa sig inför sängen och bara ta det lugnt för att sedan gå och lägga sig!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: