B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

musik

Kategori: Allmänna ting

lite svensk hiphop/rapp som jag tycker om. Jag tycker det är viktigt att ha en blandad musik smak, och inte dömma en människa för vad den lyssnar på. EGEN ÅSIKT är fullt förståligt du får gärna tycka det är skit men då behöver du ju faktiskt inte lyssna på det! Så lite svenskt!
och btw, nästa gång någon saknar mig så får den personen skriva namn så jag kan sakna tillbaka <3
En otroligt bra mix! med bland annat Ken ring, Promoe, Medina och FLER
klassiker
Denna låter förutom allt skitsnack om weed, är nog den bästa låten att lyssna på om man mår kasst! SPECIELLT EFTER VINTERDEPPEN. De sjunger om vårkäänslor
Angered får vara med på en hörna, men det är beaten som är bäst.

Kommentarer

  • Du vet vem säger:

    gillas

    2011-03-12 | 22:38:28

Kommentera inlägget här: