B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

jag bara önskade

Kategori: Allmänna ting

att man kunde hålla ihopa. Men istället känns det bara som att människor försvinner och sviker. Jag tycker att vissa människor är sjukt otacksamma för vänskapen man delar.

Satt precis och diskuterade med Mirja att jag måste sluta äta snask och sånt och sen måste jag komma igång med träningen igen. Inte för att vara så men det började inte bra, för mamma kom nyss in och sa att det blev hämtmat! Dock tog jag en bakad potatis med kyckling, så jag antar att jag är ett steg närmre några färre kilo, hoppas! :D

juste jag glömde berätta ni måste få veta, jag hängde tvätt halv 8 imorse!!! creds till mig ;D
och idag är de ju lill-lördag så jag pumpar partymusiken...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: