B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Godmorgon stjärnorna

Kategori: Allmänna ting

Ja jag vaknade vid tre tiden inatt, av att min säng vibrera :P Jag hade fått ett sms (inställning=vibrerar tills man öppnar smset) Hade ändå sovit med vibrationer var femte minut i tre timmar, sover ganska hårt ibland antar jag!
Det var Pontapågen som hade skrivit - Godnatt fru Karlsson! :D Det var fint..

Nu sitter jag åp praktiken och skulle egentligen skurit ut mina grejer, men när jag gjorde det förstördes mina arbeten för kvinarna var waay för slöa. Synd så nu får jag vänta på att Marcus ska anlända med nya kvivar, låter jag som en mördare? o: lite kanske. Aa fast nej.

+ att jag har målat naglarna röda och den röda färgen färgar av sig överallt!

HAHAHA, "va sarru", jag dör på min praktikplats flera gånger om dagen. älskar 08

Puss och adjö kaffebröd nu!

och btw! jag såg youtubeklipp,
1. OMSKÄRNING PÅ EN BEBIS UTAN BEDÖVNING INTE OKEJ! pappan stod och sa (it's okey son) KNAPPAST
2. DJURPLÅGERI INTE OKEJ!
Jag blir så förbannad och ledsen, sen kan jag inte göra ett jävla skit iheller ):
JAG HATAR DENNA JÄVLIGA VÄRLD!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: