B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Äntligen hemma, Aa fast NE

Kategori: Allmänna ting

Mja, det är inte så roligt att komma hem faktiskt men jag stänger in mig i mitt rum, så blir det lite bättre.

Idag har det varit någon jobbig stämming och de flesta har varit sura och haft ett mensigt beteende, och ja. Jag tycker inte det är okej att andras problem går ut över andra människor som inte har med saken att göra? Om man har en dålig dag kan man säga det, istället för att snäsa. Vissa människor är inga jävla tankeläsare!?
Så berätta om ditt problem eller håll det för dig själv! - har jag rätt eller fel?

Aja, Nu måste jag faktiskt städa och solen skiner så det hjälper sjuktligt mycket! Sen blir det att plugga ja jävlar. Fast jag typ läst lite varje dag har jag aldrig kännt mig så oförberedd på ett prov innan? Hah, sånt är livet I guess.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: