B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

äntligen fredag

Kategori: Allmänna ting

Mja, nu sitter jag här och väntar på tiden! Är sedan länge färdig med min bedöming och nu sitter de andra i möte vilket leder till att jag inte har något bättr för mig än att sitta vid msn och såklart blogga.

Imorse berättade Marcus att han tagit tag i facebook och tagit bort alla som skriver massa jobbiga skrytinlägg! Ungefär exakt såna inlägg jag brukar skriva, men det stämmer ju egentligen det är ju skittråkigt att läsa om samma sak varje gång? men ändå läser vi och skriver de om och om igen! Så fråga jag honom vad ska man skriva för något! Han sa bara : Något kul och intressant! Så då får man väl skriva ett skämt! ;D

Det var en gång två elefanter som var ute och flög, plötsligt sa den ena
- Men vänta vi kan ju inte flyga?
Då sa den andra
- Det gör inget, min pappa har en korvkiosk!


TACK FÖR MIG!!

PUSS 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: