B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

långa dagen bara

Kategori: Allmänna ting

Först jobba man ju såklart, vi hade sommartema så det var himla mysigt! :D

När jag kom hem var det dags för storhandling inför midsommar såklart, och jag övningskörde hit och dit. Tillslut hamnade jag och mamma i tomelilla, på bo ohlsson så klart. Hah, köpte ett gul nagellack och de var de.

Ikväll ska jag och mamma göra cheesecake till midsommar och imorgon ska vi göra silltårtor som jag älskar så himlans mycket! + lite b&j i frysen?! how lovely..

Idag pratade vi om den blå himlen, så därför blir det så himla mycket himlans. Och nu sitter jag här och är osäker på hur många M där ska vara, menmen sånt som händer!

Nu ska jag kila, ha det så !himla! bra! ;D

puss


tjejen i videon har en kropp att vara stolt  över! dock hatar jag hur slampig( vad ni än vill kalla det) man får lov att vara. /: Denna låten är bara ( all i want is BASE )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: