B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

- sola&bada

Kategori: Allmänna ting

Hej bloggiliblogg!

Idag har jag varit med tok Ida vid sövdesjön, sol och bad. Jag bakade även en smarrig kladdkaka till den lilla utflykten. När mamma hämtade oss körde vi inom och handlade jordgubbar till efterätt. Till huvudrätt blev det grillad kasler och massa gott till b.la baconlindade dadlar. Tummen upp!

Ja, kom hem för ett tag sen efter jag gått med henne till bussen.

Lite grejer har man ju insett också. Skönt att veta vad man ska bry sig om och vad man inte ska bry sig om.
Tack mamma <3 &min underbara pojkvän som alltid finns där. &pruttIda som förgyllt min dag och även min morgondag!


äkta vännskap dör aldrig
som sagt var; vi behöver inte höra av oss på månader,
men när vi väl gör det känns allt som igår <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: