B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

så himla bra!

Kategori: Allmänna ting

Tjena, hej och tjabba!
Igår var en jävligt bra dag, för jag fick mitt anställningsbevis! Jag har ett jobb, finally!
Efter jobb drog jag till banken och fixade massa ärende och sen köpte jag mig ett sommarkort.
Med sommarkortet tog jag mig till hemmestorp där jag&Ida åkte moppe, käka gosfika och lyssnade
på skön musik. Nästa vecka blir det hon, jag och stranden!!

Idag var det jobb, imorgon är det jobb och på söndag. Sen börjar mitt sommarlov!
Nästa helg blir det eventuellt Växsjö, eller/och 15-års ferre. Vi får se lite hur det blir, kanske både och! 
Det löser sig alltid :D Själviska lilla jag <3


jag & teamjakobtjajer. nu när dem är så kända och allt liksom!! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: