B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

jag ska nita dig

Kategori: Allmänna ting

ibland kommer man på sig själv tänkandes på en litenlitenliiten sak som får en i sina bästa dar att faktiskt må dåligt. Det där lilla fattas en, man är ledsen att det blev som det blev, man saknar det. Men det finns inget sätt att få tillbaka det.
Den lillalilla saken kan få mig från toppen till botten på en sekund, totalt gå i grund.
Men man måste acceptera att man inte alltid får som man vill.. Det är svårt men ingen har sagt att det skulle vara lätt iheller. Att förlora en människa är aldrig lätt, men vi tar oss igenom det, kanske till och med glömmer?
ja, vi människor är bra invecklade.

Tur vi är söta och att jag ens orkar blogga
Taggaaa min fest

Godnattpuss

tillbringat kvällen med Frida ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: