B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

PluggarN

Kategori: Allmänna ting

HEJ!

Första gången jag "gästbloggar"(Pojkvännen :P) och det är en upplevelse kan jag säga er!

Jag har inte gjort ett fjutt på hela dagen utom att lekt med Tippen tills hans somnade av utmattning och sedan såg jag Pirates of the Caribbean - Strange tides, om det är nu det rätta namnet....:P

Bea har haft en bra dag i skolan idag tror jag utom vissa disputer med lärare och en väldigt finurlig kamera som inte ville funka på det viset dem ville. Men det löst sig tror jag :D

Just nu så sitter hon och pluggar, något om rättslagen, kommer inte ihåg riktigt det rätta namnet men det låter inte specielt roligt iaf att läsa om. Läxor är Läxor dock, så efter hon är klar med det så ska hon fixa lite med historian och det har jag inte så stor aning om men det var något om antiken tror jag. Jag sitte och glor på Simpson/Family guy iaf och hon är nog lite avundsjuk på att jag slipper plugga (A) :D.

Det var nog allt, Tippen ligger och sover i sängen och småfiser lite då och då och dem är värre än någon annans kan jag säga :(.

HA DE FITT! Haj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: