B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

ledig...

Kategori: Allmänna ting

Tagit lite ledig tid från bloggen, förlåt mig så hemskt mycket. Jag kan ju börja med att Hardcore Superstar var det mest fantastiska jag varit med om, stod längst fram ÅÅÅÅHHH, för att inta tala om NOFX. Sen har man sett "gubben i lådan" och lite Maggan, maggan var faktiskt himla fin hon också! Malmöfestivalen står mig varmt om hjärtat, det går de så.

Dagen idag var ingen vanlig dag, för det var faktiskt skolstart, minsann! Mitt schema var ganska fint med tanke på att man ska klämma in ett projektarbete också, Fredagen är den bästa dagen jag vet, slutar 11.05!!!!!! KING

 

mest för att min fina vän Ida fick komma upp på scen, glädjeskriket IIIDDAA efter 04.00!!! <333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: