B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

en kort men intensiv dag (:

Kategori: Allmänna ting

Idag lånade jag en bok, men bara för jag redan sett filmen så jag slipper läsa den.
Jag är en hemsk människa som snodde den för Bjosse men jag tror hon hade samma sak i åtanke. Hah ♥

Det var faktiskt så att vi började 12.40 idag så det var en härlig sovmorgon, ikväll kommer Niklas hit och jag ska försöka få lite gjort ändå.
  Vill berätta med sorg, att jag drömmer numera om Big Brother, det är illa jag vet, jag vet! Men drömmen var så sjuk så jag håller nog den för mig själv i all evighet. heh :D

Idag på idrotten dansade vi bugg, de mina kära vänner var intressant. Utnämner härmed Micke som den bästa dansarN. eller.. 
  Nej, jag ska vara snäll (: Snacka lite med MirjaN nu på msn sen blir det väl att ta en välbehövd dusch!

over'n'out 


har denna låt på huvudet, kolla bara på "smyg"reklamen för hennes parfymer och sony ericsson.. lite patetsikt faktiskt ):

Kommentarer


Kommentera inlägget här: