B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Fredag,och multimedia, och 1 år och tre månader, och Frida!

Kategori: Allmänna ting

Godmorgon cuties!

Just nu sitter jag och har multimedia med käraste Janbanan! Eller inte! (:
I vilket fall som helst, älskar jag denna kursen för det är faktiskt roligt!

Idag har jag och älskling 1 år och tre månader, och liksom det är ju helt underbart?
Jag älskar honom så otroligt mycket! ♥ gossisnussesu!! Haha, skärpning!

Senare ikväll bestämde jag och frida för att träffas så det ska bli trevligt! (:
Imorgon kommer jag förmodligen att åka till Rabi, för en heldag/kväll med älskling och resten av familjen som kommer enda från Göteborg! Ska bli riktigt kul!

På söndag blir det plugg och lite övningskörning! För det behövs verkligen, snart åker vår bil in på omlackering liksom så den är borta i 4 veckor! ):  Attans!

Skriver nog mer sen, för efter denna lektion väntas 5 timmars grafisk design! wiiho!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: