B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Asså nu är det såhär

Kategori: Allmänna ting

att jag har sjukt lite att skriva men ändå inte? Man kan säga att jag väntar just nu. Fast jag ska faktiskt packa idrottskläderna inför 5 km imon.. Sen blir det att lägga sig i kärringagrillen efter plugget så man ska bli brun och fin inför Insparken i övermorgon!

Måste bara säga att alla är så jävla pepp att det knappt är sant och det ska bli sjukt kul! Hoppas allt går vägen utan några problem, knappast jag är planeraren nr 1 !!

Nu blir det till att städa upp röran här lite, Men det blir bra!

Träningen var tuff men det ska den väl vara, nu har jag köpt kortet 520 spänn! Jag storsatsar!

PUSS & GODNATT


lite försmaks prov på min outfit till insparken, vad finns där under jackan? (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: