B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Ensam hemma en Fredagkväll.

Kategori: Allmänna ting

Idag har varit en ganska seg dag och jag mår inte så värst bra faktiskt, men det är mer psykiskt tror jag? Aja, dagen började med multimedia efter de var det dags för 6timmars lektionen Graf som varje fredag..

När jag kom hem vid halv fem tiden hoppa jag in i duschen och lite så, åt precis middag. Så nu stack mamma&pappa till min farbror. Så nu är jag helt själv hemma, ganska skönt men tråkigt. 
 
Imorgon vid kl 04.00 åker vi uppåt för ett litet Ullareds besök. Så ska skriva en liten fin shoppinglista. Sen vet man ju aldrig om där är något som faller en i smak. Menmen.

Är inte det bästa med att vara hemma själv att musiken kan pumpas exakt hur högt man vill! MH (:

Nu blir det väl snart att se lite filmer och gå och lägga sig tidigt! (: som sagt 04.00!!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här: