B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

de rejäla inlägget och kanelbullar fast istället kladdkaka!

Kategori: Allmänna ting

Gokväll!
var och lämna baby på stationen för ett tag sen.. Tråkigt nog :| åkte hem från skolan tidigare men hade huvudvärk så jag tog hem arbetet.. när jag kom hem tog jag några piller och vila, sen vart de bättre.. Senare kom Sara och hälsa på en sväng, trevligt! (:

var även hos tandläkaren idag, inte ett endaste hål! har aldrig haft det iheller btw! (A)

i fredes var det inspark och jag måste säga att det hände en hel jäkla del sjuka saker, är lite blåslagen men annars är saker helt okej faktiskt! Kul som få fester lite bilder!! Tema 80-tal (:


jag och Kaycie kanadensaren (;

HELA GÄNGET

På lördagen kom Tamer hit och förgyllde min dag, tack baby!
Vi bara mös hela dagen och tog det lugnt, samma sak på söndagen
fast jag pluggade faktiskt liite! Plugga är faktiskt något jag bör göra nu
vill inte hamna back på engelskan! Så back to work!

måste bara säga!!!

- Tamer, jag älskar dig! ♥


PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: