B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

vinnare!

Kategori: Allmänna ting

Sholulu (:

Utedagen var fruktavsvärt kul tyckte jag i alla fall! Jag fick en hälig spark på mitt redan ömma smalben, nära man grina lite där faktiskt.. Man har även lite brännmärke i händerna efter dragkampen, volleybollen! Gud jag kan serva bra om jag verkligen vill!? Vi hade även stafett, det var fruktansvärt kul att se på! Jag fick bära Filip på ryggen, ha en boll mellan benen medan jag skulle "springa" hah! Jag tog vårt lag till segern kändes superbra! jag fick även vara med i  "dataphilips" lag, checka hans blogg de är sjuka klipp haha XD.. Han fejkar allt, så för er torrbollar., checka inte! xD Hah

När jag kom hem sola jag och jag blev lite röd faktiskt, gör inget! (: MenMen, när jag kom hem duschade jag och smeta in hela kroppen i LdB, kändes skönt och rent! annars luktar man ju bara bränd råtta!? Hah Nu har jag skrivit färdig min intervju och är nästan klar med min uppsatts om kronofogden, klarar jag denna uppgiften bra så sa min lärare att det kommer lysa ett fint MVG i slutbetygen! GILLAS !

we'll back to business!
studmusik?nej. Bramusik?ja.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: