B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Tisdag idag dårrå(:

Kategori: Allmänna ting

Godmorgon!
Dagen idag började halv 6 när jag vaknar upp 
och känner svullnaden på min läpp.. Munsår (YYY) ):
På bussen sitter jag med en gammal klasskamrat och vi prata en massa skit :P

Är i skolan prick åtta för det pågick ett vägarbete så ja, men lärarana var ändå sena så det gör ingenting. När jag står och lessor (packar in) saker i skåpet, kommer lilla josse smart som hon är i origenteringskläder redan! attans det hade ju jag också kunnat så hade man kunnat skippa väskan! Vi har liksom övningsorientering idag så ):

Just nu sitter vi och har en "ta igen" lektion i foto, det går jättebra och jag är princip färdig! Jag segar för jag vill inte få någon såkallad "BONUS" uppgift som jag kallar extra uppgift.. för det är bara till för dem som redan gjort allt som bör vara klart! Hah, i vår skola är det hårda pix i texas!

Baby, är på praktiken och kan inte smsa så det känns lite ensamt.. och sen i eftermiddag ska han iväg så då tar jag tag i min övningskörning och brummar ut i trafiken! Ooh, alla minns brum.. barnprogramet med den lilla gula bilen? (;




Före                                                                                  Efter
Rörelseoskärpa

detta har jag sysslat med just nu (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: