B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

söndag ftw...

Kategori: Allmänna ting

lördag

efter grillningen klippte faktiskt Bea gräsmatten, Tamer försökte men han var ganska kass så jag tog över igen (: hah, då gick han in och kolla beats. Efter jag var färdig spela vi en runda kubb med några från min tjocka slääkt!
Och juste! Jag heter egentligen Beatrice Baké, men detta mina vänner är bara hörsägelser från de äldre människor som engång levde med min gammelmorfar som faktiskt var en tattare.. Ja, faktiskt är jag Zigenare låångt bak i mitt släkte. Jag skulle så gärna vilja vetat mer men tyvärr, var detta en skamförelse för mina gammelmorfärldrar förde otukt innan giftemål därför har min histora tystats ner. synd!

Tillbaka till lördagkväll! Jag och älskling begav oss sedan ut för att gå en runda. Vi gick på kärleks stigen och myste, + världens sommarkväll! Underbart ♥  Vi gjorde indiangodis och såg på Man on fire! (Y)

söndag

gick upp vid kl elva, käkade frukost och duschade såklart! vi har varit lite sociala med mamma och spelat wii, samt kort!! <.< mEN bara en runda (a) hih, vi kolla på Djungel George! och nu har verkligen jag och baby pumpat sönder vår låt som vi nämligen bestämt att det är! Asgullig ju, hah! <-- kommer längre ner i inlägget!
Vi käkade god middag, myste och sen var det dags för att bege sig till stationen!

Nu är han hemma ): och jag är hemma ): imorgon är det skola ): men nästa helg ska jag och baby shoppa (:

men nu ska jag talka fon med baby, hörs imon!!

PUSS


bara för att jag och baby är så töntiga <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: