B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

övningskörning, och en vilsen en.

Kategori: Allmänna ting

Hej!!

Ja igår måste jag bara säga, början och första halvleken var helt okej och jävligt skoj! Vart med Frida&Mirja samt Tamer i stadsparken igår jätte fint majbål!! oh lycka, utedassen var dock under all kritik!
Älskling mådde inte så bra så jag fick vara lite extra snäll, hah dessutom trodde han att hans buss kom halv 1 men den kom inte fråns två så jag cyklade till stationen och höll honom sällskap<3

Jag har även övningskört, och det gick faktiskt jävligt bra kände mig som en rallyförare! dock inga innerkurvor idag (A) haha xD

hm, mami,papi och jag beställde kinamat och har även planterat blommor i trädgården? Varit sjukligt social idag och ikväll kommer nog söt Mirjan och Johannan och kollar på film (:<3

anyway, hoppas ni haft en trevligt valborgsafton! :D

PUSS


sensommaren 09 ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: