B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

~ nada va a pasar

Kategori: Allmänna ting

Efter lektionen med superSofia, började jag med ett studentkort som jag tänk ge Rabi..Kanske!
Idag på idrotten fick jag Mansours härliga smalben mot mitt. Man kan ju säga att jag är en aning svullen fast det har blivit bättre, + att nu har det börjat bli blått! (: Perfekt nu när man ska orientera med Jossä imorgon.

När jag kom hem, gick jag och beställde babys present, dyr i drift kan jag bara säga <3
Hemma i trädgården tog jag på mig min nya bikini och la mig för att steka i en timma, toppen! Mamma höll mig sällskap och vi pratade mycket, allt mellan himmel och jord! Baby textade såklart, och även min katt ville solbada med mig (;

Nu senare ikväll har jag övningskört, det gick bra såklart! Men, mitt ben gjorde jätteont så jag fick sluta efter en 30 minuter. Nu ska jag packa inför imorgons äventyr, och gör mig färdig för sängen!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: