B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

~ långhelg

Kategori: Allmänna ting

jag säger bara frågetecken! Denna såkallade "långhelgen" som baby sa har varit som en vanlig helg. Känns det iaf som (: enda sen i onsdes har humöret inte varit på min sida, och förlåt alla som det gått ut över.
Speciellt baby♥

Hm, i Fredeskväll tog jag och älskling det bara lugnt(:
På lördagen gick jag och älskling upp vid halv tio, käka frukost och duschade.
Efter de begav vi oss med Frida ner till konsum för att möta Mirja och Krille (: Vi handlade kallkonkorv o.s.v
vi hade mysgrill i skitvädert, men elgrillen fungerade prima! (y)
lite SellerK på det också, haha (:
När jag och baby kom hem såg vi på film och mysde.

Idag har vi bara tagit det lugnt och spelat skitgubbe som attan.. 
och han åkte hem för snart 1 timme sen, jag saknar honom redan <3

finns inte så mycket mer jag orkar skriva, imorgon är det skolan igen. Suck!, men vad kan man göra?

PUSSHEJ 


vissa saker är bara självklara, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: