B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

grisen

Kategori: Allmänna ting

Hejsan svejsan!
Vår rektor även kallad grisen, pratade om hur 25 lärare ska varslas eller vad det heter /:jag känner bara usch, fy och blä säger jag bara, detta är fan inte okej och jag förstår inte hur dem moderaterna tänker helt allvarligt.. Något dem bör höja är ju dock arbetskompentensen för äldreboende, sjukhus och skolor!
Dem bara skär ner på de som är nödvändigt och satsar på arbeten som gör att de människor som redan har saftigt med pengar får mer pengar? Några andra åsikter kanske? Tycker detta är oroväckande och vet iaf att man inte ska rösta på moderaterna när man har åldern inne.
 
Olika åsikter uppskattas i en kommentar! ;D


visste ni att: Beyoncés but is a big fake (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: