B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

det löd myshelg

Kategori: Allmänna ting

Efter fredagens missöde med Rabi, fick jag en inbjudan till hans student! Blev superglad och jag längtar verkligen. Första gången jag kommer få träffa familjen och allt sådant! Dessutom har jag och Tamer 1 år dagen innan, så det blir stort firande! Men jag är lite nervös och så, med jag har älskling som lungnar ner mig iallafall (:

I lördes kom älskling hit och ja, vi verkade vara dem enda som stanna hemma från crusingen men det kändes vekligen ändå skönt att bara vara hemma och mysa med Tamer. Vi kolla på Crank, den var faktiskt jättebra tyckte jag (: Hemma har det varit fullt hus för min brors flickvän var här också, så ja det var trångt runt matbordet! Jag och älskling spela kort, och såklart lite Wii jag vann för det mesta... Hah!
Vi bytade sängkläder, duschade och gick och la oss och såg på lite film (: Sen så somnade baby lite tidigare än mig, och jag dör lite för jag lovar på mitt eget liv att det var något som typ andades mig i örat sådär läskigt! Jag kröp in jättenära Tamer såklart, och somande tillslut (a)

Idag då, Söndag (; så vaknade jag upp med baby (Y) Jag dukade fina frukosten med tända ljus och allt va det heter, efter det gick vi och mös lite sen begav vi oss till duschen igen ( badmonster ) Efter de packade baby sina kläder och ja vi städade rummet för det ser alltid ut som ett bomb nedfall efter hans helgbesök. heh <3 Vi kollade mer film och käkade gåsmiddag (Y) sen så var det dags för honom att åka hem och nu sitter jag skriver här av ren uttråkan! hah, nej men kanske någon som bryr sig om mitt liv? haha nej usch! (:

+ den kommande veckan är otroligt kort, då de är kristi himmelfärds dag!! (Y) Dessutom kommer Krille, Mirjans "man" ner från stockholm på ondagen! Just de, onsdag vi har nationella klockan åtta på morgonen, Matematik. Det kommer nog inte gå något vidare men ärligt, skitsamma! Till helgen blir det grillning med hela gänget, hoppas jag iallafall! (:

nu ska jag återgå till mitt söndagsmys, läsa lite samhälle (:

PUSSHEJ


lite failad och högfärdig bild, men det är vi ♥
( alla känner till tamers bus smile? ) (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: