B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

attans..

Kategori: Allmänna ting

Ja, som ni kanske märkt har inte hela dagen erbjudit det bästa! Varit lite ledsen och så, för vad orkar jag inte ens prata om. Hoppas den kvällen erbjuder något trevligt iaf, någon fest eller så (: 

Idag fick jag tillbaka nationella, jag hade IG som väntat men jag behöver bara göra två delmoment och nästa prov är redan nästa fredag så det blir till att ligga i med geometrin och funktioner! hoppas det går vägen (: För övrigt så har jag pluggat en del på de kommande naturkunskaps provet som vi har imorgon! Juste! fick sovmorgon imorgon, så jag kan gå upp halv åtta! (; 

Imorgon blir den nog att luncha med Rabi, blir nog bra! (: om inte får vi ta ett telesnack och prata där istället. 

så ni vet sitter jag i min säng och bloggar, känner mig riktigt awesome!
Nu ska jag ringa min pojkvän, och skälla lite (a) nemen.. ja

PUSS OCH GODNATT


ego vare här..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: