B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

07.30 - 16.30

Kategori: Allmänna ting

som ni kanske förstått började min dag halv åtta, jag gick piggt upp och duschade/fixa mig och begav mig sedan till stationen. Jag pysslade med instuderingsfrågorna till naturkunskapsprovet som vi ska ha den 27, det är om hela ekosystemet och om massa kretslopp o.s.v. 

Efter jag och finJossä käkat lunch begav vi oss till estetarna, och skippade matten i en timme.. Fyskäms:(
btw- svär på gud, Guzz luktade bränd råtta (; hah, true
 
nästa lektion var samhälle, och då såg vi en dokumentär om en delstat i afrika..Så jävla sorgligt, men som på alla andra samhällslektioner somnade jag nån minut..

15.30 tog jag bussen hem, och gick till min frisör för att omboka en liten tid, mm (: efter det begav jag mig för att kolla på älsklings present, oherregud så fint de paret var! Jag blir lite fattig men det är de fan värt!

Hm, nu håller jag på att laga lite middag och sen ska jag nog fortsätta på instuderingsfrågorna!

Jag satsar mot stjärnorna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: