B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

morsning.

Kategori: Allmänna ting

Godmorgon goodies!

Försökte blogga från mobilen imorse men det gick inte riktigt som jag tänkt mig, nytt försök imorgon!
Just nu står min lärare och babblar framför mig om loggotype och illustarator.. Nu ritar han en logga, haha den ser förjävlig ut! Nu ber han oss att att komma på något låtsasföretag som vi ska fixa en logga för, det kan bli kul!
Sitter med gullbarnen Jossä och johansson xD kommer bli en galen lektion på fyra timmar. Nu måste jag börja arbeta, fast det är redan underhållning vi försöker nämlingen få ner rullgardinerna,
SYND OCH SKAM när den fina solen skiner! Tack om ni läst hela mitt onödiga inlägg (:  

PEACE

vid den tiden satt jag på bussen (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: