B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

viilken morgon egentligen..

Kategori: Allmänna ting

Vakna vid 7tiden av att mamma kommer in stressad... jag anar vad de gäller och bara säger rakt ut, Tobbe har krockat eller hur? Mamma bara Ja, jag bara okej.. inget förvånar lägre! Nu är hans bil på skroten som han lagt ner så mycket cash på.. Haha, ja vad ska man säga? okej asså min bror mår bra, för er som bryr sig liksom! haha :P lite roligt dock är ju dehära.....
 
och dessutom vejade han för ett rådjur, kände att jag fick vara lite snäll.
mest lästa i ystadallehandla denna dag xD haha




i vilket fall som helst slutar en sjukt bra musiklärare, i sjöbokommun! i don't blame you TOTTE!



blev jävligt förbannad när jag läste artikeln, hur kan man inte ge fast anställning till någon som dig!? O:
Jag sa hejdå för ett år sen men säger hejdå igen, bästa totte! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: