B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

stekardag!

Kategori: Allmänna ting

heejsan allesammans! :D

Paddlingen igår var frukansvärt mysig! Riktig frihets känsla över de hela! (Y) Senare blev de te och mys på Fridas balkong!

Idag vaknade jag klockan 11 och gick direkt ut i bikinin! När jag väl var ute klippte jag faktiskt gräsmattan också, trotts allt mitt sommarjobb! Man tager vad man haver!

Efter jag klippt klart så följde jag med mami och handlade, sen hjälpte jag henne lite med maten!

Vi får ju gäster imorgon för då är det midsommarafton! Då blir de full rulle i våran trädgård med lekar och stoj! En liten del av den tjocka släkten kommer ju! :D Senare vare tänkt att dra på fest men den blev inställd, två dagar innan! ): aja, vi får vara här och ha de trevligt! :D

Jag har solat i en timma! och nu får jag hjälpa mamma och städa huset! :D

PUSSHAJ / b


saknar dig Ida!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: