B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Slö dag!

Kategori: Allmänna ting

Hej sötnosar!

Idag har jag och Frida varit i sövde och badat, det var riktigt skönt och svalkande för våra brända kroppar! :D säkert över 20 grader, Lovely!

När jag kom hem lagade jag världens godaste middag, salsa och fäsksallad med bakpotatis! + plus grillat lahme dårrå! Hahah
Det var bara jag och mamma som var hemma, så det blev mycket mysprat tyckte jag!

Efter middagen stack jag till Frida och fixa med filmer, så nu har man några att se!
Glömt att berätta att jag såg på Dear John, TJEJFILM! jag släppte väl en tår eller två..

 

Nu ska jag bara ta det lugnt, och kanske kolla film! fast så blir de nog inte riktigt :P
Haha!


 
BTW: visst är man glad att man blev hemma midsommardagen!

PUSSHEJ / b

Rekommenderas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: