B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

plastisgaste plastkassen!

Kategori: Allmänna ting

jag är kassare än den plastigaste plastkassen på att uppdatera just nu, men sommaren är verkligen här! 27 grader i skuggan klockan 16 på dagen är inte alls pjåkit! Man måste ju faktiskt vara ute då! 

Igår var jag och bästa Frida och badade i Sövde, det var riktigt skönt faktiskt! Dessutom cyklade vi ju! På kvällen stack vi hem till mig och grilla lite smått och gott (;





vi hitta även på med bus! (;(;(;(;


IDAG! gick jag upp redan 08.50 för att bege mig till stranden med systrarna Klytsareff! Nu är man bränd som fanken och missbrukar aftersun! Haha, efter vi tagit bussen hem så åker jag och mami till lund och fixar min biljett till GÖTEBORG! åker den 10 juli! ;D

fynda 50 kr skor på Netto, är inte de helt sjukt? haha skitbra strandskor!

om jag ska vara ärlig orkar jag inte! gå in på detaljer alls, så ni får nöja er med en bild på en bränd bejaleja!
HaH (;


bränd + stranddojerna(;


pusshaj / b

Kommentarer


Kommentera inlägget här: