B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

!

Kategori: Allmänna ting

asså Hej snuskpellaR!

fikan var något mysig med klassen! efter de slutade vi faktiskt och jag gick till åhlens med Sofia!
Jag hittade min "nästa" parfym, hah! Parfyman (A)
När jag kom hem stog det en sjukt snygg arab vid stationen, ja min pojkvän då såklart!
Heh, vi kom hem och såg prinsessa idag istället, jag hade för höga förväntningar.. Men forfarande helt ok!
SOOOOLEN, gud behöver jag ens börja babbla om de? nej, tror inte de.. alla andra gör det så flitigt redan!

Nu ska Bea ta tag i sitt enda problem just nu, MATEMATIKEN!
då vi har prov imorgon..

men jag uppdaterar nog senare! puss


Sofia&Bea <3

Bea&Tamer <3

Kommentarer

  • Freja säger:

    Du har rätt med kilklacks-grejen, men det är skönt att ha kilklack ibland också, speciellt när den är gjord av riktig kork.



    Tack för komplimangen hörru :) Detsamma!



    Kram Freja

    2010-06-03 | 21:51:11
    Bloggadress: http://diableblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här: