B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

asså?

Kategori: Allmänna ting

det är faktiskt bara tisdag, känns vekligen inte som tisdag.. snarare en torsdag kanske? Hm, iaf när jag kom hem idag begav jag mig till solariet, och imorgon ska mamma ringa Pia! så de lär bli påbygg inom snarast, jag har redan ganska fina naglar men jag vill testa! och att testa är ju aldrig fel (;

Jag har försökt få undan kläderna osv som ligger och tar plats i sängen nu i över tre timmar, ingen framgång.. Men däremot har jag lycktas få på mig min 12cm klackar så nu springer jag rundor i dem.. Imorgon kommer nog baby och hjälper mig med bakning! ( För jag&Josefine tog oss an bakningen så vi ska bjuda klassen på fika! vi är så snälla! ) (y) sen ska vi nog se film, Prinsessa (a)

hm, Imorgon blir det intensiv matte, och kommer även få hem hemtentan.. känns ändå ok! Menmen.
Efter de kommer vi ha samhälle och jag är redan färdig med allt, så jag kommer väl få en såkallad "bonusuppgift" blääh! sen är det redovisning i mediekunskapen men jag blev typ klar med den uppgiften för en 4 veckor sen.. hah! livet leker lite, och på söndag är det tosselilla med baby!? vadå längta (;

nu ska jag snart ringa baby och prata godnatt (:

PUSS



1                                         eller                                2

runda, eller kantiga? det är frågan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: