B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

1 JULI

Kategori: Allmänna ting

Sholulu!
Idag har jag bara tagit det lugnt, till 100% (nästan) Jag känner mig inte dålig ett dugg över de, istället för att känna "damn, jag har slösat en heel dag!" som alla säkert känt nån gång!

Jag sov tills klockan 13.32 åt en smarrig ostbulle med aprikosmarmelad, kollade en stund på undebara Beverly Hills! Såg även How to train a dragon, jag gillade faktiskt den ! Hihih
(ingen mobbing)!

Åt sedan middag med mamma, själv.. idag igen! :D Efter de pratade jag med Älskling. Sen bestämmde jag mig för att duscha och ringa upp Frida och fråga om hon ville mata ankorna med lilla mig!

Det är sånt man gör här på landet gott folk, man går frivilligt och matar ankorna.. om man inte är någon liten platinblond crackhora(: wops! hah sånt strunt vill jag inte ha här BEA !
Vilket fall som helst, ankorna var helt galna och jag blev förbannad på fiskmåsarna som försökte sno deras mat, så jag kasta en kastanje rakt i skallen på en fiskmås! Det var sjukt kul? , skadeglädje den enda sanna glädjen! --> den förtjänade de faktiskt för den attackera små söta ankungar + snodde deras käk! O.o

I alla fall, när vi matat färdig cyklade vi hem och gjorde en riktigt smarrig fruktsallad med färsk annanas, melon, jag tänker säga allt, bannan och plommon! Riktigt n0mn0m, pulligt och allt vad gott heter! Vi såg filmen Frostbiten, som jag hörde talas om när vi var på studiebesök på Solid Entertainment. Besviken tyvärr, men jag skratta till då och då!

Nu är jag hemma och tror jag ska sätta igång en film? Hah, vilken jo.. The Bounty Hunter :D

Ha en skön kväll allesammans!


p.s mina deppinlägg är mina deppstunder (ignorera, men läs gärna.. de kan vara ganska kul för de låter verkligen inte som jag och mina ord. Jag tror ändå att man ska utnyttja tillfällen som när man är arg, förvirrad eller ledsen, för när man skriver kan de som stör en komma ut i text och man ser allt så mycket lättare.. Jag tror det är så de flesta låtskrivare fungerar! Nu babblar jag igen? Oh snap.. ) haha! 

PUSSHEJ / b


om tio dagar baby!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: