B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

till ens stora besvikelse!

Kategori: Allmänna ting

Ni vet när man verkligen verkligen måste gå på toa, riktigt nödigt! Och sen när du väl sitter där händer det iingenting? Liksom vad fan har vi gjort för fel, varför blir vi straffade.. sen när vi minst anar det och inte har toan tillgänglig, då! dåå händer de igen! Menmen, livet är bra orättvist!

Ikväll fick vi lite gäster, jag hade Josefine min nästkusin på 6 år här, vi lekte kurragömma och målade varandras naglar.. jag målade ju dock om mina sen.. haha XD och så blev de såklart lite cheesecake på de! :D Nomnom!

Jag har kollat på Love Happens nu, och liksom bölfilm.. ja? ): men den var faktisk rolig också tyckte jag! rekommenderas!

Men jag måste bara lägga upp två bilder på riktiga mumsbitar (:


Travis Mccoy
( har varit min favorit sen jag inte minns när, men nu har världen vaknat till hans
 "i wanna be a billio.. ja ni kan ju resten och alla bara omg han är så snygg.. och jag bara FACEPALM! ni är så jävla sena )  Men jag håller med! (a)


Jonathan Rhys Meyers
( ful/snygg men hans ögon är bara så snygga och hans manlighet på senare tid) (y)

PUSSHAJ / b

Kommentarer


Kommentera inlägget här: