B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

skäms!!

Kategori: Allmänna ting

tjo.

idag var jag uppe tidigt, kl 8 närmare bestämt.. Nu är man 600 spänn rikare känns bra. Efter det har det bara svalnat. Juste 32+ i skuggan.... varmt

Det finns så blandade känslor just nu. Jag är ledsen och besviken. Visa lite respekt, för jag kommer inte orka det hära.

Idag har jag druckit bort min känslor, det har inte hjälpt men jag har försökt? Jag är så jävla arg på människor, hur kan bete sig på detta vis.

om jag skulle klarat av att leva i en dröm, hade jag låtit detta vara. Men det äcklar mig något fruktansvärt.

Josefine, tack!? det känns som du är den enda som förstår just nu.. <3

Imorgon åker jag till göteborg. Hoppas jag överlever.

pusshaj / b
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: