B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

:P

Kategori: Allmänna ting

Igår vart en helt okej dag passerad, hah! Jag och mamma åkte cabben ner och handlade
lite små saker och käk! (Y)

Sedan lagade jag en riktig god middag, ( jag vet att jag börjat laga maten mycket, kul!) I vilket fall som helst! Det blev Baconlindade Dadlar, färsk sallad med Fransk örtblandning och mozarella men tomat och med min ytterst goda salsa såklart! (a)

Senare mot kvällen blev det att åka till Tomelilla för krök hos Nadine! Det var trevligt som attan! :D Sen var det bara att åka hem för att få en god natts sömn.

 Idag vill jag bara be alla att dra åt helvete? Inte för att jag vill att ni ska de men jag är fruktansvärt förbannad på ett sätt som gör mig riktigt jävla sad. Ibland är det okej att känna så men jag känner de allt för ofta?

nu vill jag inte skriva mer..
PUSSHAJ / b

Kommentarer


Kommentera inlägget här: