B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Hemma och marknad!

Kategori: Allmänna ting

Idag är det sjöbos höjdpunkt, Sjöbomarknad! Sveriges tredje största marknad om ni inte visste!Så snart kommer baby hit, och sen blir det att börja partaja!

Igår kom jag hem från Göteborg, jag har haft det trevligt! och Göteborgs värmen är INGET jämfört med skåne RENA SEMESTERN!hah
PPPPLLLUUUS ! igår var jag och bada hos frida när jag kom hem! :D

och vid 11-tiden kommer någon galning och bankar på mitt fönster, gissa vem!? JJOO MIRJA ! (L) och krille  men MIRJA ! :D hon kommer vara med oss på sjöbomarknad FOLKEEET ! YEYEYEYEYEYE!  jag fick en spargris`? ): så jag skulle kunna köpa dietpiller.. jag var inne/ är inne i en liten fas xd hon tänker verkligen på mig (A) haaha,

berättar mer detaljerat någon annan dag, för idag är det fest och nu ska jag ta min första cider!

PUSSHAJ / b

Kommentarer


Kommentera inlägget här: