B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

göteborgs/marknadsbilder!

Kategori: Allmänna ting


Jag och baby när vi var i slottskogen och grillade med hans familj, vi gick och kollade på sälar och söta små pingviner! men det bästa var ju lätt när Baby såg en älg för första gången i sitt liv! det var otroligt kul! haha <3


hålla hand (A)

jag orkade inte rotera (stör er!)
SÖTA PINGVINER :D

baby sov sött påvägen hem från götet! <3




SJÖBOMARKNAD

Blev en hel del Langosätande för min del! Jag och Jossä åkte booster, och en massa andra karuseller med baby också! :D


Jag, baby, Emil och Stiffe skulle precis åka breakdance. Jag köper biljetten och precis exakt då känner jag den brända gummidoften vänder mig om och ser att de kommer rök från breakdance.. Jag sa hellno att jag åker den.. nån minut senare kommer brandkåren och ja karusellen vi köpt biljettför stängs ner pgr av brand.. PERFEKT! vi åkte någon snurresak istället, de var kul ? o: <3 hah



2010-07-17

Idag vaknade min svägerska Gittan aldrig upp, vi kommer sakna dig <3

vila i frid



IDAG FYLLER MIN ÄLSKING 17ÅR!

Grattis baby! Jag älskar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: