B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

babbel?

Kategori: Grubblande

det är konstigt hur de människor som alllltid pratar om att deras såkallade vänner.. och att de alltid är så bra, och de ställer upp och är lojala mot en!

My ass, de som pratar om sina vänner så är dem som bakpratar, snackar skit och vänder på saningen. För att människor ska tycka synd om dem, när de andra får reda om skitsnacket de själva spridit. 
Att sedan kalla varandra "världens bästa vänner", " <3<3<3<3" och "vi förevigt". - De är lite fjortisvarning, men man växer ifrån de.. sen om man håller på med de efter man fyllt 15 bör man nog söka lite hjälp..

Detta stör mig som fan, för man ser de hära "vi föralltid!" och man vet att de bara snackar skit!? De är så osäkra i sig själv att de börjar påstå att de är de andra som snackar skit när det egentligen är de själva från grund och botten..

"TACK FÖR ATT DU ALLTID FINNS!"
- om man nu är tusen på det och verkligen känner att man har den vänskapen till någon skriver man de till just den personen, inte på bdb, bloggar osv osv.. GET OVER IT

och har man något att säga till personen - om man bråkar.. tar man inte upp de i bloggen? det är privat och man förvärrar bara situationen. tror jag!

Hehe, babblar jag? förlåt det är nog inte så många som fattar? :S man måste störa sig på de, för att förstå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: