B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

26 juli

Kategori: Allmänna ting

Godagens!

Jag fick faktiskt en hel del teori läst igår, hela 50 sidor! Man ska faktiskt förstå vad man läser också,
så det blir att läsa noggrant!

Idag vaknade jag kl 12, satte på mig bikinin och solade i en halvtimme..
Sen började jag att plocka svartvinbär, blev nog några kilo bär må jag tro! :D
Såklart får jag lite pengar (A)

Nu har jag duschat och bara sitter här och tar det lugnt.

Ikväll är det bisättning för min bortgångna svägerska Gittan
Men jag har valt att inte följa med, jag pallar verkligen inte att se
döda människor, jag bara kan inte. Jag vill minnas henne levande!

Detta är den tredje sommarbegravningen i rad nu, jag tror ingen fattar hur det tar på en
och hur tankar kommer upp i skallen hela tiden, tankar som "vems tur är det nästa gång?"

Aja, jag orkar inte ens tänka på detta nu!

PUSSHAJ / b

Kommentarer


Kommentera inlägget här: