B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

tusen kakor och annat

Kategori: Allmänna ting

ska göra trollungar, har gjort negerbullar, lussebullar och salamichoklad! snacka om en dusch innan läggdags!

Imorgon kväll åker jag till Niklas och stannar hela helgen, vi ska åka och shoppa och äta sushi o: gott?
iaf, längtar jag!

Alltså jag känner mig så jävla förbannad!! jag blir så lack på taskiga attityder, speciellt när jag är den som borde ha taskig attityd och inte har det för att jag är en människa som lägger sin skit på andra! förutom mina vänner som jag hoppas borde stå ut med min skit, för jag står ut med deras skit. men tydligen tar många "vänner" den enkla vägen och snackar blaja istället för att ta de lilla ansvar man har för sin vän.
Visst att personen kanske mår dåligt, men man har själv en gräns och orkar inte hålla upp det positiva hur länge som helst om man inte får något tillbaka! Mycket snack, lite verkstad  ? eller

skit behöver inte innebära "skitsnack" utan andra problem som kanske sin vän då har. VIKTIGT ATT POINTERA!

Woow, tror inte jag skrivit såhär mycket på länge! iaf, ska bli skönt att få träffa töserna imorgon!!

nu kakbak! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: