B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Goderkväll!

Kategori: Allmänna ting

Just nu sitter jag och diggar till MJ så det är superbra!

Imorgon kommer baby och stannar tills Måndag! På kvällen blir det att dra till Mirjan som ska ha chillkrök, ska bli riktigt trevligt! Man har till och med lyckats roffa med sig Guzzi, ändå från Ystad! De ni! Haha, jag ska supa han under bordet! :D WIE

Blir nog inte så mycket bloggande kanske på måndagkväll, och när man har lite tid över!

På Tisdag är det dags för begravning, är det dumt om man säger att man inte har lust att gå?Men vem fan vill gå på begravning, kommer gråta som en jävla barnrumpa. FAN asså min familj fötjänar inte dessa öden jag lovar och svär..

Men man får göra det bästa utav saken, snart börjar skolan och det ska blir skönt att träffa alla och faktiskt få något vettigt att göra för har inte haft något direkt sommarjobb så det har blivit mycket sittande.. klarar jag inte av! Sommarens plikter har varit gräsklippning typ.. haha :D Aja! två år till studenten och nån månad kvar till körkort! btw går teoriläsningen fasligt bra! läst 1/3 del av boken! Hihi

Nu ska jag snart få min skönhetssömn! Men först måste jag tipsa om en ganska bra film, The road heter den! värd att se (:

PUSSHAJ


en vårtbitare btw (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: