B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Första skoldagen, de första och mest onödiga! men ändå inte (;

Kategori: Allmänna ting

Hej!

var uppe till en två halv 3 inatt, var tvärtrött när jag vaknade.. men ja.. Folk i skolan gjorde mig glad som bara få kan! Vi har fått en utbytesstudent i klassen som kommer från Canada hon verkar trevlig, och ens engelska kommer sättas på prov må jag tro!

schema:
Måndag: 12.20 - 15.20
Tisdag: 09.10 - 16.20
Onsdag: 08.00 - 16.20
Torsdag: 08.00 - 16.10
Fredag: 08.00 - 16.00

- snacka om att de blir läggdags redan 10 på kvällen för min del.. man måste fan upp kl 6 nästan varje dag, och är hemma vid 17 tiden.. <.<

Iaf, efter plugget idag beställde jag tid hos min frisör (y) Sen övningskörde jag upp till vårdcentralen med min kusin.. idag råka jag få lite motorstopp mitt inne i byn, tyckte faktiskt inte det var så hemskt men mamma däremot blev helt stressig och jag blev skitsur -.- bra att hon är stressig men inte jag liksom..

Jag kan säga er redan här och nu att antingen kommer bloggen att blomstra eller så kommer den tyna bort.. För det är inget härligt schema man har.. klaga lite till va.. NEJ MEN!

juste jag fixa middagen vilket är sill med tomatsås, älskar det! så nu ska jag packa idrottskläder och ta mig en ordentlig dusch skrubb! haha

PUSS !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: