B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

bara för att jag har sjukt tråkigt! ):

Kategori: Allmänna ting

1. är du kär? -  om jag är! ;D
2. har du snusat? - aldrig!
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - o: nej
4. har du legat i sängen brevid en kille? - absolut inte, bara varje helg typ (:
6. har du blivit slagen allvarligt? - jag vet inte, man skulle kunna tro de /:
7. tar du droger? - OK ): nej 
9. har du pussat en tjej? - hiihi, busaan 
10. hatar du någon? - yessir' 
11. älskar du någon? - aa, på heltid 
12. har några av dina vänner svikit dig? - det har hänt
13. har du djur? - yes, katt och ninnis 
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - nej jag har bara legat på en tjej i sängen /:
15. hatar du dig själv? - ibland (:
16. gillar du orange? - ja, vrf inte liksom? men kläder nej!
18. har du nån sjukdom? - kan man säga, ja (:
19. har du en gris? - nope (: 
21. har du en plattång? - ja
22. har du en bror? - 1 stycken ; D
23. har du sjukt bra humor?  jag tycker de? (;
24. är du brunett? - naj
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - klart!
26. tycker du om hästar? - ja, :D
27. har du en hund? - nej
28. har du skilda föräldrar? - nej
29. har du gått på simskola? - yes, riktigt pinsam händelse där jaa! 
30. har du sagt bög till en kille? - haha yes? skämt
31. har du sagt fitta till en tjej? - skämt?
32. har du fuskat? - inte vad jag minns, men jo de har jag nog! :D
33. har du en teve på ditt rum? - jepp
34. har du lunar? - nej
35 har du msn? - självklart  
36. har du en syster? - nej, man kan säga att klytsareffarna är ersättare (;
37. har du bruna ögon? - ): borde haft
38. gillar du att fota? - händer :D
39. har du sett dig själv brinna? - nej O:
40. hjälper du dina vänner? - när de behöver de så!
41. gillar du tacos? - självfallet! n0mn00m
42. tycker du att du är söt? - hah, bara när jag leker anagina
43. har du dansat? - ni skulle bara veta! 
44. har du spelat fotboll? - ja
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - kan hända.. sällan 
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - ofta man gör de frivilligt
47. har du ätit sniglar? - vill faktiskt testa
48. äger du en locktång? - ja, men den suger
49. gillar du att tugga tuggummi? - JAG ÄR FUCKING BEROENDE. kan vakna mitt i natten för ett tugg.. 
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - JA
51. gillar du kläder? - fina kläder ja :D 
52. Hatar du falska vänner? - ofta man har falska vänner? vänner? snarare en FIS I RYMDEN ! 

53. gillar du räkna matte? - omg JAG FIICK G I MATTE A NI FATTAR INTE WOW ! :D
54. älskar du någon nu? - som in i helvete, tamer <3
55. Har du gråtit inför en vän? - kan inte ens räkna! my ladies <3
56. kan du sjunga? - de säger de, men jag är lite skeptisk! bara 80-tals rock typ :D
57. Har du sett nån dö? - i princip.
58. säger du vad du vill? - ehm ja? 
61. kan du tala spanska? - fraaaseer (;
62. är du kortare än 1.60? - nej faktisk inte ! :D
63. älskar du sommaren? - oftast!
64. älskar du vintern? - ja!
65. har du mer än 6 par skor? - ja....
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - alltid
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - AHHAHA; JAAA (; massa minnen
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - yes
69. gillar du att städa? - ibland, hos andra är kul! :D 
70. gillar du att sova länge? - ja
71. har du vart med om en olycka? - det beror på vad olycka innebär (: 
72. är du förvirrad? - händer
73. har du mer än 6 par byxor? - ja
74. har du förlorat en vän? - yes
75. gillar du att shoppa? - gillar inte 
76. har du varit i paris? - nej
77. gillar du orrmar? - faktiskt!

78. klarar du dig själv? - bättre till och med!
79. har du lagat mat? - jag är fan masterchef fråga mina nära (;
80. är du klantig? - KLUMPIG
81. har du foppatoffler? - nej
82. har du mer än 20 låtar på din data? - ja
85. har du mer än 7 par nagellack? - ja
86. har du busringt? - ja
87. har du skällt på din bror? - ja..
89. har du velat göra saker men vågar inte? - YEPP
90. sover du med nått gosedjur? - aw, nej
91. har du åkt nånstans utan att du får? - i'm free?
92. vill du bara bort ibland? - ibland
93. har du tältat? - haha, oohja!
94. har du bränt dig? - YES
95. har du lekt med levande ljus ? - jaa

96. har du lekt anden i glaset? - nej ):
98. bor du i skåne? - JA!
99. gillar du hip hop/rap musik? - oftast
100. är du på sista frågan nu? - nej
101. är du singel? - ABSOLUT INTE
102. har du flygt flygplan nån gång? - nej /: 
103. har du kul just nu? - ja skitkul, drf jag gör detta (;

104. är du blyg? - nej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: