B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

nervöst

Kategori: Allmänna ting

Goddagens dillarT!

Idag begav jag mig till skolan och hade lite svenska innan jag skulle bege mig tillbaka till Sjöboet för jobbintervjun på äldreboendet. Jag var faktiskt ganska nervös och hoppas verkligen att jag blir en av de femton personer som får möjligheten att börja jobba. Kanske blir det lite timmanstälning sen, skulle inte skada!  

Förövrigt rullar väl allting på bra och jag ska lätt plugga ikväll, för de behövs. Nu börjar snart multimedia kanske får lite av läxorna gjorda, om nu Janbanan är på humör. DAGSATT VÄRMA UPP SMÖRANDET. smeeteN.

Juste i söndes var jag, Andy, Niklas och Frida och bowlade det gick väl sisådär men roligt di hade vi! och tackar även Amanda för valborgsfirandet! (y)

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: